tirsdag den 26. juli 2011

Lidt fotos fra Brasil

vores pool

stranden

vores gaard

ting ude i gaarden. ved ikke hvorfor jeg tog billede af det, men jeg synes det er ret fint og primitivt

hygge hos Douglas 

Mit yndlingsbillede indtil videre... ved ikke hvorfor 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar