Jeg føler mig som en noob mht. Roskilde Festival.
Er nu hjemme i trygge rammer for at lade op til i morgen. Lige netop da regnen begyndte at falde, ringede jeg desperat efter min mor - for nu var det lidt koldt, og jeg havde da egentlig også lidt ondt i halsen og teltet var lidt koldt og jeg havde faktisk heller ikke så meget varmt tøj med. Hun var heldigvis i nærheden og kunne hente mig hjem.
Nå, men uanset hvad har jeg nu været på Roskilde siden lørdag, og jeg er ved at være godt træt. Så jeg har brug for et lille break.
Men i morgen går det løs igen, og jeg skal ned og se musik... Og forhåbentlig er det ikke regnvejr i morgen.
D. 27. var der præcis 14 dage til Brasilien. Det er heeeelt vildt! Jeg kan slet ikke rigtig forstå det, men jeg glæder mig rigtig meget.
Nu tror jeg at jeg vil sove, så jeg kan blive frisk til at komme tilbage til Roskilde i morgen.