tirsdag den 20. september 2011

tiden flyver....

Tiden flyver med fester, venner, skole, svømning, håndbold osv. Jeg har det så lækkert, tænk at man kan være i tvivl om at tage et år i udlandet: DO IT MAN!
Jeg troede jeg ville være for genert til at gøre det, men det har bare ikke været noget problem! Folk er så søde, og det er så let at få nye venner her. Og når andre er mere åbne, bliver man det også meget nemmere selv at være det! Så jeg føler mig slet ikke genert hernede.
Ligenu sidder jeg udenfor mit hus med musik i ørerne, min computer, i skyggen og nyder livet. Skal snart til svømning på min skole, så jeg tror jeg vil slutte igen. Selvom jeg lige er startet. Men jeg har det lækkert, og tjek min side ud på facebook for der opdaterer jeg meget mere end jeg gør her!
Kram og kys fra paradiset!