onsdag den 13. juli 2011

Min nye familie.

Så er jeg nu vågnet efter den første nat i mit nye hus, i min nye familie, i mit nye land. What the fuck!
I går var noget nær den bedste dag jeg nogensinde har oplevet. Jeg stod ud af bussen der skulle køre os fra flyet til der hvor man henter sin baggage. Da jeg stod ud af bussen stod alle familierne og råbte med skilte osv. Næsten forrest stod min familie med et stort lyserødt skilt hvorpå der stod "Velkomen Signa" (læg mærke til stavefejlen)
MIn søster har lige spurgt om jeg vil have morgenmad så jeg kan ikke skrive mere. Men jeg ville gerne. Der er så meget at fortælle og jeg er ikke et sekund i tvivl om at det bliver et godt år og at det her er den bedste beslutning jeg har taget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar