tirsdag den 26. juli 2011

Gammel for tidligt. STOP ALLE LYDENE... TAK :-)

Kan mærke jeg bliver nødt til at lave en opdatering og komme af med mine aggressioner, for der er ikke rigtig andre steder jeg kan komme af med dem.
Jeg er blevet gammel for tidligt - den mindste lyd kan irritere mig. Lige nu sidder jeg ved siden af min søster som for det første er forkølet og snottet så hun hoster hele tiden snot op, og er der en lyd jeg ikke kan klare - så er det den lyd. For det andet sidder hun ved siden af mig, og prøver at få det sidste ud af en kakao, (ligesom vi i DK har de der små skole-juice med sugerør har de det også her... med kakao selvfølgelig) - og det lyder ligesom når nogle i biografen krampagtigt forsøger at suge det sidste ud af deres sodavandsbæger, fordi popcornene har gjort deres ganer tørre som Sahara.
SAMTIDIG med dette gør hunden ude i gården, og når vores rengøringskone kommer ind, knirker døren virkelig meget. Alle disse er lyde der er ved at gå mig på nerverne - det er ligesom når folk smasker (jeg gør det også selv, men det er noget andet)

Mens jeg har skrevet dette, hvilket ca. har taget 5 minutter er min rengøringskone kommet ind 3 gange, dvs at døren har knirket 6 gange. Hunden gør igen. Jeg slutter for nu, og håber jeg ikke sprænger i luften.

Hyg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar