fredag den 22. juli 2011

oi!

hey folkens. saa det vist tid til endnu en opdatering.
i dag er det fredag, jeg har ventet paa denne dag hele ugen. hverdagene er selvfoelgelig hyggelige, men de der portugisisk timer er fandme kedelige, og vi er mange der er enige om at vi ikke laerer saerligt meget... og saa alligevel, det er sjovt hvordan jeg kan maerke at jeg forstaar mere og mere af deres samtaler.
jeg har nu vaeret her i to uger, og jeg laerer hver dag nye mennesker at kende, og det er  super dejligt. alt er stadig lutter lagkage, og jeg mener at den familie som har valgt mig er den aller bedste, og jeg synes jeg er saa heldig!
Jeg bruger altid det her billede, men det er fordi jeg synes det er suuuper godt! Det er mig, Neto og Barbara min soester. super soede mennesker! 

Jeg har ikke lavet saa meget nyt disse dage; vaeret paa stranden, vaeret til saadan noget reggae goegl og hygget med de andre! 

Jeg elsker brasilien!
kys for nu.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar