de er gode til pludselig at aflyse aftaler. de havde allerede gjort det en gang, da de saa to dage efter gjorde praecis det samme igen.
Naa jeg har det ellers super duper godt :) Idag skal jeg ned til poolen og i aften skal jeg vist med cris og mariana over til vores overforbo (ved ikke hvad saadan noget hedder) for at hygge. han er vist 17 og rigtig flink, og saa kan han lide u2. han havde godtnok sagt det foer, men jeg fik den lige bekraeftet her i eftermiddags hvor jeg stod ude i min gaard og ligepludselig kunne hoere ""i caant liiiiiiiiive with or without yooooouuu" som broelede ud fra deres hus.
Naah men ellers er her skoent. Jeg elsker stadig brasilien, i gaar da aftalen blev aflyst havde jeg dog lige brug for at vaere alene saa jeg loeb en lille tur, men saa kom cris og vi badede i poolen, og saa kom baade mariana og ham vores overforbo, og saa blev mit humoer lidt bedre.
Nu skal jeg ned og bade i poolen igen med Barbara min elskede lillesoester.
Forresten har de ret god humor, synes jeg. Specielt Barbara og Mariana kan jeg grine rigtigt med. det er ikke typerne der har japan humor... heldigvis . kys
Ingen kommentarer:
Send en kommentar