saa er jeg her igen. klokken er 07.47 og jeg skal snart ud af doeren.
Jeg er saa glad. De sidste par dage har vaeret helt fantastiske og alle er virkelig soede.
D. 12., dagen hvor jeg kom blev jeg taget saa godt imod. Jeg blev saa koert hjem til huset hvor der var endnu flere mennesker end dem som havde taget imod mig i lufthavnen. Vi spiste Brasiliansk mad og snakkede *selvom jeg ikke rigtig kunne vaere med* og bagefter viste alle mine nye venner mig omraadet vi bor i. Der er pool og en legeplads til boernene.
Saa gik vi hjem igen, men jeg var sindssygt traet saa efter ca. to timer paa vaerelset maatte jeg sove, men der var nogle allerede gaaet.
Da jeg vaagnede op naeste morgen var klokken omkring 11. Da jeg sad og spiste morgenmad kom Neto og Juliana og vi gik ned til poolen for at bade, med barbara og mariana og hendes kaereste. Bagefter gik vi hjem igen.
JEg gider ikke skrive mere, men hey tjek min facebook der er billeder!!!!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar